<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Σάββατο, Σεπτεμβρίου 22, 2007 48. "Έξω απ΄τα δόντια..."!


Όχι, δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη κυρία (αν & δεν έχω τίποτα μαζί της)! Απλά κάνω post τη συγκεκριμένη φράση για να πω πόσο μου αρέσουν οι άνθρωποι που την εφαρμόζουν στη ζωή τους! Σπάνιο βέβαια να τους συναντήσεις πλέον, αλλά όταν συμβεί πρέπει να έχεις το μυαλό να θεωρήσεις τον εαυτό σου τυχερό, να τους εκτιμήσεις για να μπορέσεις να τους κρατήσεις!
Έχω την ευτυχία να έχω αρκετούς τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μου κι αυτό είναι για μένα ευλογία! Γιατί όπως & να το κάνουμε, είναι μεγάλη υπόθεση να ξέρεις πως αυτός/ή που έχεις απέναντί σου, σου λέει αυτό που πραγματικά σκέφτεται για σένα κι όχι αυτό που μπορεί να νομίζει ότι θες να ακούσεις...

Είναι πολύ δύσκολο βέβαια να είσαι ξεκάθαρος με τους άλλους πάντοτε, να μην κρύβεις τα πραγματικά σου αισθήματα ή σκέψεις γι΄αυτούς (το ξέρω γιατί το κάνω κι εγώ ακόμη κι όταν κινδυνεύω να παρεξηγηθώ), αλλά κατά τη γνώμη μου είναι & μία από τις μεγαλύτερες αρετές! Δεν αντέχω καθόλου (σε σημείο που να παθαίνω αλλεργία) την υποκρισία, τα ψεύτικα γέλια, τις ψεύτικες εκδηλώσεις αγάπης... Και τέτοια άτομα τα βγάζω από τη ζωή μου, μια που δε θέλω σ΄αυτή κανέναν & τίποτε που να με γεμίζει με αρνητική ενέργεια. Θέλω γύρω μου αγάπη, χαρά, ειλικρίνεια & όλα τα όμορφα τότε έρχονται μόνα τους...!

Με την ευχή να βρείτε όλοι τόσο αξιόλογους ανθρώπους να σας πλαισιώνουν στη ζωή σας,
Σας φιλώ γλυκά!

Ετικέτες ,


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 4:16 μ.μ. :: 18 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------