<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006 5. Το Μωρό μου, αυτός ο Άγγελος!

Μωρό, μωρούλι, μωρουδάκι, τρυφερούδι, κουκλίτσα, ζουζουνάκι, καρδούλα μου, ψυχή μου, άγγελέ μου, αγγελούδι , πεταλουδίτσα, χαρά μου, λατρεία μου, αγάπη μου...! Πόσα ακόμη λόγια γλυκά δεν μεταχειρίζομαι όταν της μιλάω! ‘Οσα & να θυμηθώ να σας γράψω είναι λίγα!
Είμαι μια ξεφωνημένη χαζομαμά, αυτό είναι βέβαιο. Πώς όμως να μην είμαι, όταν αυτό το μαγικό μικροκαμωμένο πλασματάκι που ξεπήδησε μέσα από την κοιλιά μου πριν 6,5 μόλις μήνες, έχει καταφέρει να αλλάξει εντελώς τη ζωή μου;;; Όταν λαμβάνω καθημερινά, τί λέω, κάθε λεπτό, από αυτή την τόσο αιθέρια ύπαρξη, τόση άδολη αγάπη & τόση αγνή χαρά;
Τα μωρά όλου του κόσμου είναι νομίζω Άγγελοι, που κατέβηκαν στη γη μόνο για να μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους! Κάνουμε λάθος αν νομίζουμε πως τα γεννάμε εμείς, αυτά μας ξαναγεννάνε, μας ανασταίνουν από τα πάθη μας, από τις κακίες & τις εμπάθειες! Μας δείχνουν τον καλό, αγνό άνθρωπο που όλοι κρύβουμε μέσα μας, αυτόν ανασταίνουν!
Αγνά, απονήρευτα, άδολα, τρυφερά, γλυκύτατα, νομίζω πως δεν υπάρχει στην πλάση ολόκληρη πλάσμα πιο μαγικό, πιό καλό, πιό όμορφο, από αυτά τα τρισχαριτωμένα αγγελούδια! Σ΄αυτά βρίσκεται εντυπωμένη η πραγματική ουσία & το νόημα της ζωής μας. Χωρίς αυτά (ή πριν από αυτά) είμαστε νομίζω άνθρωποι μισοί, ανολοκλήρωτοι, χωρίς προορισμό, χωρίς σκοπό στη ζωή μας. Τουλάχιστον εγώ, πριν αποκτήσω το θησαυρό μου, έτσι ήμουνα. Δεν το ήξερα ίσως, τώρα όμως το ξέρω! Αυτό το γλυκύτατο τοσοδούλι πλασματάκι έδωσε στη ζωή μου πραγματικά άλλη διάσταση, μου χάρισε μια αίσθηση ανυπέρβλητης ευτυχίας & πληρότητας που ούτε καν να ονειρευτώ δε θα μπορούσα πριν!
Τώρα ξέρω πως χωρίς την μπεμπούλα μου θα ήμουν μάλλον ένας άνθρωπος χωρίς ψυχή. Έχω την αίσθηση πως δε θα μπορούσα να ζήσω πια χωρίς αυτή, έστω κι αν θα είχα τουλάχιστον την τύχη να θυμάμαι τη μαγεία αυτών των 6,5 μηνών...
Δεν ξέρω γιατί σας τα γράφω όλα αυτά! Μάλλον γιατί αισθάνομαι απίστευτα τυχερή που κρατώ επιτέλους στην αγκαλιά μου το μωρό μου, μετά από πάρα πολλά προβλήματα υγείας & αποτυχημένες εγκυμοσύνες. Σημασία όμως έχει το τώρα & τώρα είναι εδώ, δίπλα μου, με κοιτάζει & μου χαμογελά με ένα χαμόγελο που εμένα μου φαίνεται πως είναι το γλυκύτερο του κόσμου!
Είμαι σίγουρη, πως κι αν ακόμη δεν μπορέσω να κάνω άλλα παιδιά, δε θα διστάσουμε στιγμή, ούτε εγώ ούτε ο μπαμπάς της να υιοθετήσουμε τουλάχιστον άλλο ένα... Γιατί όπως είπα & παραπάνω, τα μωρά όλου του κόσμου είναι άγγελοι! Και τέτοια ευλογία τη θέλουμε στη ζωή μας για να της δίνει αξία & να μας ανεβάζει σε άλλα πνευματικά επίπεδα...


Αφιερωμένο φυσικά στην αξιολάτρευτη κορούλα μου & στη φίλη μου που αποφάσισε (επιτέλους!) να κάνει εξωσωματική! Με τις πιό ειλικρινά εγκάρδιες ευχές μου για καλοτυχία!!!

Ετικέτες


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 3:58 μ.μ. :: 7 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------