<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Δευτέρα, Νοεμβρίου 19, 2007 59. Δε γουστάρω...



Δε γουστάρω τους ξερόλες, τους εγωιστές, τους ανεγκέφαλα πεισματάρηδες! Δε γουστάρω τους ζηλόφθονες, τους κακεντρεχείς, τους ψωνισμένους, με άλλα λόγια τους μίζερους & κομπλεξικούς ανθρώπους! Οι συναναστροφές με τέτοια άτομα (άντρες ή γυναίκες) με φθείρουν, με ενοχλούν, με φορτίζουν γι΄αυτό & έχω από χρόνια αποφασίσει να μην τους κρατάω στη ζωή μου, μην επιτρέποντάς τους έτσι να τη δηλητηριάζουν με τη μιζέρια τους.
Δεν ξέρω αν είμαι κακιά ή απόλυτη, πάντως χθες έβαλα άλλο ένα "Χ"... Άλλη μια "κατά συνθήκην" φίλη που δεν πρόκειται να την ξαναδώ! Αρκετές ευκαιρίες της έδωσα, αρκετά την ανέχθηκα. Για ποιό λόγο να φθείρομαι ή να εκνευρίζομαι εγώ για κάποια κομπλεξική, τη στιγμή που η ίδια δεν έχει δείξει πως επιθυμεί να αλλάξει; Της την είπα μία, της την είπα δύο, η κοπέλα δεν είναι διατεθειμένη ούτε να αναγνωρίσει τα κόμπλεξ της, ούτε να επιχειρήσει να τα "δουλέψει", οπότε κι εγώ δεν την ανέχομαι πια πλάι μου! Με κούρασε, φτάνει! Ούτε να τη λυπάμαι πια δεν μπορώ...
Πειράζει που σταμάτησα εδώ & χρόνια να είμαι υπερβολικά ανεκτική; Πειράζει που δεν χαραμίζω άλλο χρόνο από τη ζωή μου για να παρηγορώ τις ανασφάλειες & να κατευνάζω τα ξεσπάσματα ζήλειας κάποιας που αρέσκεται να το παίζει φίλη μου; Στο κάτω-κάτω γιατί να εξοργίζομαι εγώ ή να στεναχωριέμαι επειδή κάποια δεν μπορεί να ανεχτεί να βλέπει τον άλλο ευτυχισμένο;!
Της είπα κι εγώ χθες το περίφημο "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" & ...από δω πάνε κι άλλοι! Να είναι καλά, αλλά να είναι μακρυά μου για να είμαι κι εγώ καλά. Καθόλου δεν χρειάζομαι στη ζωή μου άτομα που με γεμίζουν αρνητική ενέργεια, έχω ανάγκη να ακούω αλήθειες & να βλέπω γύρω μου χαρούμενα πρόσωπα!
Αν θέλετε, ακολουθήστε το παράδειγμά μου, σε 2-3 χρόνια θα δείτε πως θα είστε πλαισιωμένοι μόνο από φίλους πρόσχαρους που θα γεμίζουν κι εσάς με χαρά & ξεγνοιασιά!
Φιλάκια από μια ...κακιά που ξέρει τί θέλει από τη ζωή της!

Ετικέτες ,


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 8:40 μ.μ. :: 17 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------