<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007 30. Blogοπυραμίδας συνέχεια!


Αποδέχτηκα λοιπόν κι εγώ την πρόταση-απαίτηση της φίλης μου Debby να λάβω μέρος στην Blogοπυραμίδα! Όχι πως ήθελα να το παίξω δύσκολη, απλώς δυσκολεύομαι πάντοτε να μιλάω για τον εαυτό μου...
Anyway!

1. Με διακατέχει από παιδί μια αχαλίνωτη τάση να σπεύδω να βοηθάω κόσμο! Όπου ακούσω για πρόβλημα, εγώ τρέχω να συμπαρασταθώ στη λύση του. Αυτό όμως, δεν αποβαίνει πάντοτε καλό για μένα την ίδια: πολλές φορές έχω βρει τον μπελά μου, αφού άτομα που δεν με ξέρουν καλά έχουν παρεξηγήσει αυτό τον αυθορμητισμό μου. Αλλά εγώ εκεί, μυαλό δεν εννοώ να βάλω!

2. Έχω ύψος 1,71m & σ΄όλη μου τη ζωή δεν ξεπέρασα τα 54 κιλά σε βάρος. Τους τελευταίους 6 μήνες όμως (δεν ξέρω πώς τα κατάφερα) & έφτασα τα 59 κιλά! Ο άντρας μου λέει πως τώρα είμαι ακόμα πιό κούκλα (υποψιάζομαι πως το λέει επειδή τώρα νιώθει πιό «ασφαλής»), αλλά εγώ από την ημέρα που ζυγίστηκα κοντεύω να σκάσω... Εδώ & 3-4 μέρες ξεκίνησα να κάνω με πολύ αυστηρό τρόπο δίαιτα ή καλύτερα ασιτία! Θέλω σε ένα μήνα το πολύ να έχω χάσει 7 κιλά & θα το καταφέρω, ο κόσμος να χαλάσει! Φροντίζω πάντως να τρώω πολλά φρούτα για να μην πάθω & καμμιά αβιταμίνωση. Όποιος/α ξέρει καμμιά καλή & γρήγορη δίαιτα (σε τέτοιο θέμα μπορεί να έχω πείσμα, υπομονή όμως δε διαθέτω μεγάλη), θα τον ευγνομονώ αν μου τη στείλει!

3. Ο πατέρας μου παρότι με λατρεύει, ήταν πάντοτε πάρα πολύ αυστηρός μαζί μου! Δεν έχω πάει ποτέ ημερήσια εκδρομή στο σχολείο (για πενθήμερη ούτε λόγος!) & σε σχολικό party με πήγε εκείνος μια φορά (ναι, ήταν μαζί μου όλο το βράδυ!) στην Α΄λυκείου. Κάποια στιγμή ήρθε & με ζήτησε για χορό ένας συμμαθητής μου, ο οποίος αρχικά φάνηκε πιό τυχερός από τους υπόλοιπους, αφού μ΄αυτόν με άφησε να χορέψω γιατί ο πατέρας του συμμαθητή μου τύχαινε να ήταν δάσκαλός μου στην Ε΄δημοτικού & ο δικός μου πατέρας τον εκτιμούσε ιδιαίτερα. Ωστόσο, -κρατηθείτε- μετά από 10 λεπτά περίπου κι ενώ ο ρυθμός της μουσικής είχε αλλάξει από disco (ωραίες εποχές!) σε blues, ο αχαρακτήριστος πατερούλης μου όρμηξε μαινόμενος στην πίστα κι έκανε τον καϋμένο το συμμαθητή μου, κυριολεκτικά «μαύρο» στο ξύλο, γιατί λέει «με έσφιγγε πολύ πάνω του» όταν χορεύαμε... Δε θα το πιστέψετε: ο ίδιος νεαρός πολύ αργότερα & αφού είχε τελειώσει τη Noμική ήρθε & μου έκανε Πρόταση Γάμου!!! Φυσικά δεν δέχτηκα γιατί πλέον ...είχα αλλού το μυαλό μου! Ωστόσο, παρά τα όποια παράπονά μου, τον πατέρα μου τον έχω συγχωρήσει προ πολλού. Άλλωστε, τον εκδικήθηκα...!

4. Ο πρώτος μου σύζυγος, με ζήλευε τόσο φρικτά, που κατήντησε να με χτυπάει για να μη βγω από το σπίτι...Ναι, καλά διαβάσατε! Εννοείται πως χώρισα 1 μόλις χρόνο μετά το γάμο (ευτυχώς χωρίς παιδιά ακόμη) & μάλιστα του είχα κάνει μήνυση με αρκετά ολέθριες συνέπειες για κείνον: επειδή ήταν αξιωματικός (από Ευελπίδων, άρα με μεγάλα όνειρα για καριέρα) πέρασε από Ε.Δ.Ε (ένορκη διοικητική εξέταση) κι εκτός από τη «δυσμενή» μετάθεση (Σουφλί Εύρου) του ρίξαν & 2 στερήσεις βαθμού!!! Αυτό προς γνώση & συμμόρφωση των ομοίου χαρακτήρα συναδέλφων του, γιατί όπως διαπίστωσα αργότερα, είναι πολλοί οι στρατιωτικοί που δε διστάζουν να συμπεριφέρονται το ίδιο απάνθρωπα & πρόστυχα στις καϋμένες τις συζύγους τους! Και φυσικά εγώ από τότε, ούτε να ακούσω για στρατιωτικό ...

5. Με τον τωρινό μου λατρεμένο (κυριολεκτικά!) σύζυγο, γνωριστήκαμε ενώ τυπικά είμασταν & οι δύο ακόμη μέσα σε προηγούμενους γάμους! Δηλαδή είχαμε κάνει αιτήσεις διαζυγίων, αλλά αυτά δεν είχαν ακόμη εκδοθεί! Αυτό εμάς μας έκανε να παθιαστούμε ακόμη πιό πολύ ο ένας για τον άλλο, ωστόσο σε πολύ κόσμο δεν άρεσε... Στιγμή δε μετανιώσαμε: ας πρόσεχαν!

Και μετά από αυτή την πραγματικά εκ βαθέων σύντομη εξομολόγηση, ήρθε η στιγμή που θα καλέσω κι εγώ με τη σειρά μου τους 5 επόμενους bloggers να συνεχίσουν την πυραμίδα! Λοιπόν:
Αθεόφοβος
Ηeliotypon
Alexandra
Ladybug
Coolplatanos

Και τώρα σας χαιρετώ(έχουμε & μωρό να ταίσουμε) μ΄ένα γλυκό φιλάκι!

Ετικέτες


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 3:09 μ.μ. :: 23 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------