<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008 62. Mακρυά!



Έλαβα προχθές στο κινητό μου ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που μου γνωστοποιούσε πως στο κατάστημα Mark's & Spencer ξεκινούσαν εκπτώσεις της τάξεως του 40-60%. Το ίδιο μήνυμα έλαβε & η κολλητή μου κι έτσι, αποφασίσαμε να κάναμε μια βόλτα από εκεί σήμερα το πρωί βασικά για να "κόψουμε κίνηση".
Όντως σε πολλά είδη είχαν τόσο μεγάλες εκπτώσεις, αν & γινόταν στην κυριολεξία το αδιαχώρητο! Είχε πάρα πολύ κόσμο, λες & δωρίζαν τα ρούχα. Πωλήτριες δεν υπήρχαν πουθενά παρά μόνο στα ταμεία, ρούχα πεταμένα παντού & γενικά γινόταν ένας χαμός...

Τέλος πάντων, εγώ το διασκέδασα με τη μικρή που πλησίαζε άλλα παιδάκια, τα πείραζε, τους "μιλούσε", ταυτόχρονα έριχνα & καμμιά ματιά σε κανένα όμορφο παιδικό ρουχάκι, η δε κολλητή μου, καθώς διανύει τον 7ο μήνα κύησης διάλεξε μωρουδιακά & πυζάμες-ρόμπες για το μαιευτήριο. Τελικά αγοράσαμε η κάθε μία μας αυτά που την ενδιέφεραν, αφού πρώτα περιμέναμε κανένα μισάωρο στην "ουρά" του ταμείου. Εννοείται πως με τόσο κόσμο που είχε μέσα, ούτε κατά διάνοια δεν μπήκαμε σε δοκιμαστήριο (αν & εγώ που πήρα πράγματα για το μωρό, ούτως ή άλλως δε θα έμπαινα για να μην το ταλαιπωρώ).

Αργότερα στο σπίτι διαπίστωσα πως 2-3 από τα πράγματα που της αγόρασα της ήταν μικρά & σκέφτηκα να πάω το ίδιο απόγευμα να τα αλλάξω, ώστε να προλάβω να βρω μεγαλύτερα νούμερα. Κι αφού πήγα & αγκομάχησα πάλι μέσα στον πολύ κόσμο, έως ότου βρω τα νούμερα (αφού δεν υπήρχε καμμία κοπέλα να με εξυπηρετήσει) & περίμενα πάλι υπομονετικά τη σειρά μου στο ταμείο για τις αλλαγές, τί μου λένε;

Την πιό απαράδεκτη ατάκα που έχω ακούσει μέχρι σήμερα σε κατάστημα!!! :
Πως ΔΕΝ κάνουν αυτή την εβδομάδα ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, αλλά πως μπορώ να πάω μετά τις 22 του μήνα & τότε θα μου τις κάναν
!!!...

Αν με ξέρατε προσωπικά θα φανταζόσαστε τί ακριβώς έκανα! Ένα μικρό πόλεμο. Και φυσικά τους εξέφρασα αυτά ακριβώς που σκεφτόμουνα για την πολιτική του καταστήματος χωρίς κανένα ενδοιασμό!!!

Είναι δε οι τύποι εντελώς αναληθείς, διότι ΔΕΝ κάνουν σε όλα τα είδη τους έκπτωση από 40-60%, αφού σε πολλά όπως στα είδη για το σπίτι για παράδειγμα, είτε δεν κάνουν ΚΑΘΟΛΟΥ έκπτωση, είτε κάνουν ΜΟΝΟΝ 10% !...

Γιατί σας τα λέω όμως όλα αυτά; Μα για να προσέξετε μην πάθετε τα ίδια. Κι αν τυχόν θελήσετε να επισκεφτείτε τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων, οπωσδήποτε να δοκιμάσετε πριν αγοράσετε, ώστε να είστε απολύτως βέβαιοι πως δε θα χρειαστείτε αλλαγή, γιατί εάν σας πουν κι εσάς το ίδιο (δεν το ξέρω αυτό, μπορεί να είναι μονάχα τακτική του καταστήματος της Ρόδου...) τότε το πιθανότερο είναι μετά από μια εβδομάδα να ΜΗ βρείτε τα νούμερα ή τα σχέδια που θα ψάχνετε!
Αυτά! Όσο για μένα: το πάθημα μου έγινε μάθημα & από εδώ & στο εξής δεν υπάρχει περίπτωση να υποβάλλω τον εαυτό μου σε καμμιά τέτοια ταλαιπωρία ή σύγχυση!!!

Φιλάκια & να προσέχετε αγαπημένοι μου! Γιατί ό,τι γυαλίζει δεν είναι φυσικά χρυσός!

Ετικέτες , ,


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 11:41 μ.μ. :: 5 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------