<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 07, 2006 13. Eγώ κι Εσύ...


Αναρωτιέμαι τί είναι αυτό που ψάχνουμε τελικά όλοι μας από το/την σύντροφό μας... Καθότι γυναίκα, μιλάω καθαρά από τη «γυναικεία» πλευρά, αλλά θα μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστο (& χρήσιμο) να ακούσω & αντρικές απόψεις επί του θέματος.
Προσωπικά, είμαι δύσκολη! Όχι στις αποφάσεις, στις επιλογές. Δε συμβιβάζομαι με πολλά πράγματα στο χαρακτήρα του άλλου, το ίδιο αυστηρή είμαι όμως & με τον εαυτό μου! Γι΄αυτό & πάντοτε έλεγα στους (ομολογουμένως ελάχιστους) συντρόφους μου πως «δίνω πολλά αλλά ζητάω & πολλά»! Καλώς ή κακώς...
Καταρχήν δεν ανέχομαι σε καμμία περίπτωση τη βία! Σωματική ή λεκτική (το ίδιο μου κάνει) την απεχθάνομαι. Τί να το κάνω να μου ζητάς μετά συγνώμη, αν πριν με έχεις τόσο υποβιβάσει σαν άνθρωπο; Σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι εσένα που έχω δίπλα μου, το ίδιο απαιτώ κι από σένα. Είμαι λάτρης λοιπόν των πράων & τρυφερών ανθρώπων.
Έπειτα, εκτιμώ ιδιαίτερα το χιούμορ στον άντρα που θέλει να σταθεί πλάι μου! Θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα να μπορεί ο άλλος να με κάνει να γελώ. Με το γέλιο, τη χαρά, λύνονται πολλά προβλήματα σε μια σχέση. Και σε στιγμές κρίσης ακόμη, με την αστεϊστικη διάθεση ανοίγουν πόρτες.
Το ψέμα με εξοργίζει. Δεν είμαι μπαμπούλας, ξέρεις πως μπορώ να κατανοήσω πολλά, πες μου την αλήθεια, όποια κι αν είναι αυτή! Σκέψου πόσο εύκολο θα είναι & σε μένα να σε γεμίσω ψέματα, θα σου άρεσε;
Με εξοργίζουν επίσης οι εγωιστικές-φαλλοκρατικές απόψεις! Σαφώς το ίδιο, αρνούμαι & το φεμινισμό! Τί σημαίνει «εγώ είμαι άντρας» ή «εγώ είμαι γυναίκα»; Και οι δύο άνθρωποι είμαστε, ισότιμα μέλη αυτής της σχέσης & οι δύο θα πρέπει να προσφέρουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην οικογένεια. Εργάζομαι & εργάζεσαι, άρα μαζί θα κάνουμε & όλες τις δουλειές του σπιτιού! Και οι δύο κουρασμένοι επιστρέφουμε, άρα, εφόσον θέλουμε να φάμε θα πρέπει να μαγειρέψουμε, εφόσον θέλουμε καθαρά & σιδερωμένα ρούχα θα πρέπει να το φροντίσουμε, κι αν θέλουμε καλό sex, από μας εξαρτάται να κάνουμε! Μαζί! Ούτ΄εγώ να τα περιμένω όλα από σένα, ούτ΄εσύ από μένα.
Τέλος, περιμένω απ΄το αγόρι μου (ασχέτως ηλικίας) να με υπολογίζει & να με νιάζεται! Να ενδιαφέρεται ν΄ακούσει τους προβληματισμούς μου, τις σκέψεις μου, ακριβώς όπως κάνω κι εγώ για κείνον. Να τον ενδιαφέρει η άποψή μου, να θέλει να μου πει μια καλημέρα απ΄το τηλέφωνο, να μου κάνει ένα καλό μασάζ όταν πονά η πλάτη μου.
Και φυσικά, να με θέλει! Τίποτα δεν μπορεί να πάει καλά στη σχέση μας, αν δε φτιάχνεται όταν με βλέπει, αν δεν τον ποθώ όταν τον βλέπω. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω απ΄το δάχτυλό μου, οπότε ξέρω, πως για να ανθεί μια ερωτική σχέση οφείλω (κι εγώ κι εκείνος) να φροντίζω να είμαι θελκτική απέναντί του. Όλα τα προβλήματα φαντάζουν μικρότερα μετά από καλό sex!
Αυτά! Τα ολίγα! Που Δόξα στον (όποιο) Θεό, τα βρήκα στο πρόσωπο του λατρεμένου μου "Romeo" (& τον ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό)!
Εσείς; Τί π ρ α γ μ α τ ι κ ά περιμένετε & θέλετε από τον/την σύντροφό σας; Ξέρετε; Τί μετράει για σας πολύ; Έχετε κάνει την αυτοκριτική σας;..
Σας φιλώ γλυκά!

Ετικέτες


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 2:28 μ.μ. :: 39 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------