<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6390298327134530354\x26blogName\x3dRomeo+%26+Juliet\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://romeo-juliett.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://romeo-juliett.blogspot.com/\x26vt\x3d3501816613241038834', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Romeo & Juliet
Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007 35. Σας φιλώ!

Α Ν Τ Ι Ο !!!


Πολυαγαπημένοι μου φίλοι,
Όπως ίσως θα έχετε ήδη παρατηρήσει, τον τελευταίο καιρό τα σχόλιά μου αλλά & τα posts μου «έχουν κάνει κοιλιά»... Αυτό δεν οφείλεται στο ότι δεν επιθυμώ την «κουβεντούλα» μας, το αντίθετο μάλιστα! Μου λείπετε ήδη τρελλά.

Ωστόσο, τα χρονικά μου περιθώρια (καθώς μεγαλώνω & ένα μωρό) είναι ήδη πάρα πολύ στενά, δυστυχώς. Αγχώνομαι για να τα προλαβαίνω όλα, αλλά πλέον βλέπω πως αυτό μου είναι πραγματικά πάρα πολύ δύσκολο, έως ανέφικτο.

Προσθέστε σε όλο αυτό το χρονικό αλαλούμ & το ότι ο καιρός ανοίγει ήδη, άρα ευκαιρία για βόλτες (αφού σας υποσχέθηκα από το πρώτο μου κείμενο πως μόνο αλήθειες θα σας λέω) & αργότερα μπανάκια, πως το μωρουδάκι μου είναι ήδη στον ενδέκατο μήνα, άρα πρέπει από ΄δω & πέρα να τρέχω πίσω του & θα καταλάβετε το άγχος μου.

Επειδή λοιπόν έχω συνηθίσει με ό,τι καταπιάνομαι να το κάνω άριστα (καλώς ή κακώς), επειδή ήδη σε πολλούς από εσάς έχω πολύ καιρό να μπω να διαβάσω τα πανέξυπνα posts σας & να σχολιάσω, επειδή δε θέλω βέβαια ούτε την λατρεμένη μου οικογένεια να παραμελώ αλλά ούτε & τον εαυτό μου ή τη γυμναστική μου, για όλους αυτούς τους λόγους, θα προτιμήσω να σας χαιρετήσω κάπου εδώ...

Δεν μπορώ να ξέρω αυτή τη στιγμή εάν θα καταφέρω να επανέλθω στον όμορφο, φιλικότατο & πολύ ενδιαφέροντα κόσμο μας. Το βέβαιο είναι πως θα μου λείψετε απίστευτα! Τα γλυκά σας λόγια, οι ενστάσεις σας, το πολύ έξυπνο χιούμορ σας, οι τόσο ενδιαφέρουσες απόψεις σας, τα πειράγματά μας!!! Τα Αγάπησα όλα αυτά, όλους εσάς!

Σας ευχαριστώ όλους, εσένα Bluesmartoulis, Mικρέ Πρίγκηπα, Zoufitsa, Spirit, Ζυγίνα, Marado, Mε το φεγγάρι αγκαλιά, Sadprince, Πρέζα TV, Street Spirit, Φαίδρα, Σοφία, Φύρδην-Μίγδην, Ζaphod, Tassoula, Nasso, Δείμο του πολίτη, Αlkyoni, Φοίνικα, Asimenia, An-lu, Shades in the dark, Serenity, Ange-ta, Coolplatanos, Allmylife, Avra, Ladybug, Ralou, Sevarose, Candy, Elenitsa, Θεία Λένα, Debby, Onomatodosia, R3b3toskil0, Annamaria, Maika, Askardamykti, Atheofobe, Heliotypon, Georgia, Fibi, Alexandra, Kapetanissa, Salome, Anatoli & Liodara μέσα από την καρδιά μου για την υπέροχη συντροφιά που είσασταν για μένα αυτούς τους μήνες! Και σας εύχομαι να είστε υγιείς εσείς & τα αγαπημένα σας πρόσωπα, χαρούμενοι & καλότυχοι! Γιατί πραγματικά το αξίζετε! Γιατί με την ιντερνετική σας παρουσία ομορφύνατε τόσο πολύ τη ζωή μου!

Γιατί μου αποδείξατε πως Άνθρωποι Υπάρχουν, πως μπορούμε & χωρίς οπτική επαφή να νιαζόμαστε ο ένας τον άλλον!
Θα σας σκέπτομαι πολύ & θα εύχομαι για όλους σας τα καλύτερα.
Να είστε όλοι καλά!
Σας φιλώ γλυκά,
Μαρία!

ΥΣ: Επειδή έχω το κείμενο γραμμένο εδώ & δυό-τρεις μέρες αλλά δεν αντέχω πραγματικά να το ...καταθέσω, επειδή αλήθεια η καρδούλα μου πονάει γι΄αυτό το «Αντίο», αποφασίζω τελικά να μην κλείσω εντελώς το blogάκι μου! Θα κάνω κάτι άλλο, την ιδέα την πήρα από το Νάσο: θα πούμε πως λείπω, πως για παράδειγμα έχω πάει ...φαντάρος (μια που η κυβέρνηση σκέφτεται να στρατεύσει εθελοντικά & τις γυναίκες)! Ναι, καλά καταλάβατε! Για να μην είμαι ασυνεπής απέναντί σας (σε όλους εσάς που έρχεστε & μου γράφετε αλλά εγώ μετά στεναχωριέμαι γιατί δεν προλαβαίνω να μπαίνω να γράφω & στα δικά σας πανέμορφα blogs), θεωρήστε πως ...υπηρετώ τη θητεία μου & όποτε έχω έξοδο & μπορώ θα σας γράφω! Φιλάκια!

Ετικέτες


Posted by ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ :: 8:47 π.μ. :: 57 comments

Post / Read Comments

---------------oOo---------------